578
10:17
01.02.2022

31/01/2022 TARİHİNDE İLÇEMİZE SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN OLARAK ATAMASI YAPILANLARDAN GÖREVE BAŞLAMA İŞLEMİ ESNASINDA AŞAĞIDAKİ BELGELER İSTENECEKTİR

 

1. Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge v.b) belgelerin aslı,

2. 2021 Eylül ayı Elektronik Başvuru Formu (İmzalı ve Mühürlü olacaktır.)

2. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

3. Mal bildirimi (ilçe millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),

4. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

5. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

6. Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydını gösterir belge alınacaktır.

7. Erkek Öğretmenlerin Askerlik Durum Belgesi (E-Devletten alınabilir.)

 

Ataması yapılan Sözleşmeli Öğretmenlerin atama tarihinden itibaren 15 gün içerisinde Akşehir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne yukarıda istenen belgeler ile gelerek göreve başlamaları gerekmektedir.

 

Yayın Tarihi: 01.02.2022